Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Ik ben geregistreerd maar kan niet inloggen!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
hummeltje
Admin
Admin



Vrouw Aantal berichten : 13370
Registratiedatum : 23-03-10
Leeftijd : 41
Woonplaats : vlaams brabant

Ik ben geregistreerd maar kan niet inloggen! Empty
BerichtOnderwerp: Ik ben geregistreerd maar kan niet inloggen!   Ik ben geregistreerd maar kan niet inloggen! I_icon_minitimezo 27 okt - 20:42

Controleer eerst of je gebruikersnaam en wachtwoord kloppen.
Indien ze correct zijn kan één of meerdere zaken hiervan de oorzaak zijn.

* Indien COPPA geactiveerd is en je tijdens het registratieproces opgaf dat je jonger bent dan 13 jaar, moet je de ontvangen instructies opvolgen. Als dit niet het geval is, moet je account dan geactiveerd worden?
* Sommige forums vereisen dat iedere nieuwe account geactiveerd wordt, ofwel door jezelf of door een beheerder. Wanneer je je geregistreerd hebt werd ook medegedeeld of dit al dan niet nodig is. Indien je een e-mail ontvangen hebt, moet je de daarin opgegeven instructies volgen.
* Als je nooit een e-mail ontvangen hebt, was het opgegeven e-mailadres dan wel juist? Één van de redenen van activatie is om het aantal valse accounts te doen dalen.

Als je zeker bent dat je e-mailadres correct was, neem dan contact op met de beheerder: hummeltjes@hotmail.be
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik ben geregistreerd maar kan niet inloggen!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ik heb me ooit geregistreerd maar kan nu niet meer inloggen!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Welkom :: Login en registratievragen-
Ga naar: